søndag 3. april 2011

Ny inspirasjon på strikkefronten!

Når man holder på med ett litt større prosjekt i strikking, føle æ av og til at det å kjøpe sæ mindre prosjekter å "har på lur" er motiverende!
Dale har kommet med Påskestrikk, å der fant æ min inspirasjon!
E veldig klar til å strikke noen påskekuler no.
Hadde en liten kar som også syns det va litt spennanes lesing!

Måtte jo ha litt garn også:p

Mariustunikaen som æ endelig e kommet til mønsteret med! Jippi! Ska gjøre mitt beste for å få den ferdig før æ begynner å jobbe igjen neste lørdag!


Men så må æ jo også fullføre bunadstrømpan til min bror:) Men vi får se om det ikkje snik sæ i mella ei lita påskekule eller 2:p

Trine


3 kommentarer:

  1. mange projekt samtidig...noe som kjennetegner en god strikkerske :)) Begynne du allerede å jobbe??.. KLEMS

    SvarSlett
  2. Hehe! Ja, kanskje det:) Begynner å jobbe på lørdag! Sku egentlig starte rett på nattevaktshelg, men slapp heldigvis det!

    SvarSlett
  3. Det heftet har jeg kost meg med i det siste, MYE fine mønster :o)

    SvarSlett