lørdag 16. april 2011

Rykk tilbake til start!

En viktig lærdom;
Når man ska strikke bunadstrømpa er det lurt å ta mål av foten til den du ska strikke til!
Det gjorde ikkje æ, så strømpen var for vid.. Å eneste mulighet va å starte på nytt!
Men regner med at dem e ferdig te 17 mai uansett:)


Har også endelig vunne min første Give Away!!! Jippi for mæ!
På Maskeblomster arrangerte ho en give away da ho hadde blogga i ett år!
Heldige mæ for ei hekla lue i valgfrie farga! Kjempe artig! Å stilig e dem å!!
Trur æ må ønske ei sånn som den her! Rosa og brun:)
Tusen takk Cecilie!

Trine

1 kommentar:

  1. Du, den mariustunikaen var rålekker!! Skjønner du må være en kløpper innen strikking! ...og jeg kjenner jeg skjemmes bittelitt ettersom jeg har lagt ut bilder av den ene hullete babysokken jeg har klart å strikket i vinter...

    vel, artig at du vil være med på konkurransen min iallefall:) Gjør ventetiden litt mer spennende:)

    Håper dere har hatt ei fin påske! God kveld til deg:)

    SvarSlett